Czy radio ma jeszcze na coś duży wpływ? Czy opłaca się zamieszczać reklamę w radiu?
Najnowsze
Submitted by addmean on Thu, 10/15/2020 - 09:14
Obecnie, kiedy telewizja oraz internet to podstawowe medium, ciężko znaleźć miejsce dla radia. Jednakże ono istnieje i ma się całkiem dobrze, więc różni copywriterzy oraz marketingowcy robią reklamowe spoty radiowe. Zapotrzebowanie na takie spoty nie wynika tylko z dosyć niskich kosztów. Radia możemy słuchać rzeczywiście wszędzie, audycje zaś są kierowane do wybranej grupy słuchających, dzięki czemu łatwo kierować reklamę do właściwej grupy docelowej.
Spot radiowy to z pewnością też tekst marketingowy, który ma głównie sprzedawać produkt albo usługę. W sieci niewiele jednak znajduje się informacji o przygotowywaniu spotu w radiu, a tym bardziej pozostałych radiowych form, na przykład jingle radiowe. Dlatego osobom, jakie się tym interesują trudno jest odnaleźć potrzebne informacje. W tym artykule można dowiedzieć się paru ważnych rzeczy w tym temacie. Długość spotów w radiu zbliżona jest do tych z telewizji.
Najczęściej spotykamy więc wejścia 30-sekundowe , natomiast najkrótsza kampania radiowa powinna zakładać 4-6 emisji reklamy radiowej dziennie. Czas jej trwania nie powinien być krótszy aniżeli 1-2 tygodnie. Spot reklamowy musi mieć trzy części. Pierwsza z nich to wprowadzenie. W tym fragmencie powinniśmy zdobyć uwagę odbiorcy. Najlepiej więc do takiego celu użyć efekty dźwiękowe, postawić intrygujące pytania, dobrze wspomnieć o nazwie reklamowanego artykułu lub usługi, dobrze jest podać jej ważne cechach.
Zaprezentowane przez nas treści zainteresowały Cię tak mocno, że masz chęć na kolejne. Zapraszamy więc do nowej witryny - po prostu kliknij w źródło (https://www.happytree.com.pl/oferta/niszczenie-dokumentow-nosnikow-danych/niszczenie-dyskow-hdd/).
W takim fragmencie musimy zrobić absolutnie wszystko, żeby zainteresować słuchającego. Ważne jest, aby nie ograniczać się tylko dosamego tekstu, dlatego najczęściej na wstępie daje się tak zwany bumper, czyli dźwięki, jaki powinien zaciekawić słuchających.
Żeby poszerzyć wiedzę na przedstawiany wątek obejrzyj stronę (https://rolety123.pl/tarchomin-oferta-rolety-moskitiery-plisy/), która zawiera fascynujące informacje na przedstawiany temat - trzeba tylko kliknąć!
Author: Brangwyn Jones
Source: http://www.flickr.com
Najczęściej spotykamy więc wejścia 30-sekundowe , natomiast najkrótsza kampania radiowa powinna zakładać 4-6 emisji reklamy radiowej dziennie. Czas jej trwania nie powinien być krótszy aniżeli 1-2 tygodnie. Spot reklamowy musi mieć trzy części. Pierwsza z nich to wprowadzenie. W tym fragmencie powinniśmy zdobyć uwagę odbiorcy. Najlepiej więc do takiego celu użyć efekty dźwiękowe, postawić intrygujące pytania, dobrze wspomnieć o nazwie reklamowanego artykułu lub usługi, dobrze jest podać jej ważne cechach.
Zaprezentowane przez nas treści zainteresowały Cię tak mocno, że masz chęć na kolejne. Zapraszamy więc do nowej witryny - po prostu kliknij w źródło (https://www.happytree.com.pl/oferta/niszczenie-dokumentow-nosnikow-danych/niszczenie-dyskow-hdd/).
W takim fragmencie musimy zrobić absolutnie wszystko, żeby zainteresować słuchającego. Ważne jest, aby nie ograniczać się tylko do
Author: itupictures
Source: http://www.flickr.com
Żeby poszerzyć wiedzę na przedstawiany wątek obejrzyj stronę (https://rolety123.pl/tarchomin-oferta-rolety-moskitiery-plisy/), która zawiera fascynujące informacje na przedstawiany temat - trzeba tylko kliknąć!
Następny etap to rozwinięcie, to znaczy opis korzyści wiążących się z kupnem produktu. Jeśli we wstępie zacząłeś opowiadać odbiorcy konkretną historię, dobrze jest ją pociągnąć dalej, aby umiejętnie wpasować swoją ofertę w zakończeniu. Na samym końcu trzeba odsłonić wszystkie atuty i zachęcić do zakupu. Podaj najbardziej istotne argumenty, jakie powinny skłonić ewentualnego klienta do kupna. Pamiętaj też o podstawowych informacjach, czyli jak na przykład informujesz o otwarciu nowego sklepu, to nie powinieneś zapomnieć powiedzieć, gdzie się znajduje i kiedy będzie jego otwarcie.