Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/tudruk.pl/includes/menu.inc).

Czy radio ma jeszcze na coś duży wpływ? Czy opłaca się zamieszczać reklamę w radiu?

Najnowsze

Obecnie, kiedy telewizja oraz internet to podstawowe medium, ciężko znaleźć miejsce dla radia. Jednakże ono istnieje i ma się całkiem dobrze, więc różni copywriterzy oraz marketingowcy robią reklamowe spoty radiowe. Zapotrzebowanie na takie spoty nie wynika tylko z dosyć niskich kosztów. Radia możemy słuchać rzeczywiście wszędzie, audycje zaś są kierowane do wybranej grupy słuchających, dzięki czemu łatwo kierować reklamę do właściwej grupy docelowej.
Spot radiowy to z pewnością też tekst marketingowy, który ma głównie sprzedawać produkt albo usługę. W sieci niewiele jednak znajduje się informacji o przygotowywaniu spotu w radiu,
radio reklama
Author: Brangwyn Jones
Source: http://www.flickr.com
a tym bardziej pozostałych radiowych form, na przykład jingle radiowe. Dlatego osobom, jakie się tym interesują trudno jest odnaleźć potrzebne informacje. W tym artykule można dowiedzieć się paru ważnych rzeczy w tym temacie. Długość spotów w radiu zbliżona jest do tych z telewizji.

Najczęściej spotykamy więc wejścia 30-sekundowe , natomiast najkrótsza kampania radiowa powinna zakładać 4-6 emisji reklamy radiowej dziennie. Czas jej trwania nie powinien być krótszy aniżeli 1-2 tygodnie. Spot reklamowy musi mieć trzy części. Pierwsza z nich to wprowadzenie. W tym fragmencie powinniśmy zdobyć uwagę odbiorcy. Najlepiej więc do takiego celu użyć efekty dźwiękowe, postawić intrygujące pytania, dobrze wspomnieć o nazwie reklamowanego artykułu lub usługi, dobrze jest podać jej ważne cechach.

Zaprezentowane przez nas treści zainteresowały Cię tak mocno, że masz chęć na kolejne. Zapraszamy więc do nowej witryny - po prostu kliknij w źródło (https://www.happytree.com.pl/oferta/niszczenie-dokumentow-nosnikow-danych/niszczenie-dyskow-hdd/).

W takim fragmencie musimy zrobić absolutnie wszystko, żeby zainteresować słuchającego. Ważne jest, aby nie ograniczać się tylko do
radio
Author: itupictures
Source: http://www.flickr.com
samego tekstu, dlatego najczęściej na wstępie daje się tak zwany bumper, czyli dźwięki, jaki powinien zaciekawić słuchających.

Żeby poszerzyć wiedzę na przedstawiany wątek obejrzyj stronę (https://rolety123.pl/tarchomin-oferta-rolety-moskitiery-plisy/), która zawiera fascynujące informacje na przedstawiany temat - trzeba tylko kliknąć!





Następny etap to rozwinięcie, to znaczy opis korzyści wiążących się z kupnem produktu. Jeśli we wstępie zacząłeś opowiadać odbiorcy konkretną historię, dobrze jest ją pociągnąć dalej, aby umiejętnie wpasować swoją ofertę w zakończeniu. Na samym końcu trzeba odsłonić wszystkie atuty i zachęcić do zakupu. Podaj najbardziej istotne argumenty, jakie powinny skłonić ewentualnego klienta do kupna. Pamiętaj też o podstawowych informacjach, czyli jak na przykład informujesz o otwarciu nowego sklepu, to nie powinieneś zapomnieć powiedzieć, gdzie się znajduje i kiedy będzie jego otwarcie.